Forum for bæredygtig forretning

Kom tættere på bæredygtighedschefer, CSR-ansvarlige, forretningsudviklere, investorer, potentielle kunder og medarbejdere med CSR.dk's medieplatform

Udpluk af kunder på CSR.dk

Effektiv videnplatform for CSR og bæredygtighed

CSR.dk vil gøre virksomhederne bedre til at spille – og vinde – på den bæredygtige bane. CSR.dk er for alle, der vil have eller give indsigt og viden om arbejdet med bæredygtighed og CSR. Vi vil bruges til inspiration, overblik og forståelse. Vi vil motivere virksomheder til at tænke bæredygtigt. Det vil vi gøre gennem en inspirerende online platform, hvor vi side om side med medlemmer og virksomheder deler viden og tendenser.

CSR.dk's platform består af en onlineportal, et nyhedsbrev, et magasin 
 

Alle priser på dette site er ekskl. moms.

“Formålet er at give læserne inspiration og konkrete værktøjer til at kunne optimere bæredygtige indsatser og tage de rigtige strategiske samt operationelle beslutninger, som gør virksomheden konkurrencedygtig. Det folder vi ud gennem agendasættende interviews, reportager, virksomhedscases og ekspertindlæg - i magasinet og online.”

Rune Walther Hansen
Customer Operations Manager, CSR.dk
Workcation
Workcation

“DAKOFAs fornemste opgave er at ruste den danske affalds- og ressourcesektor til at navigere i et dynamisk samfund og i en globaliseret verden. Vores partnerskab på CSR.dk tillader os netop dette. Med hjælp fra support kan vi gnidningsfrit udgive vores egne artikler og reklamere for vores events, når det passer os.”

Ole Morten Pedersen
Direktør, Dakofa

CSR.dk's målgruppeunivers

Ram en dedikeret målgruppe på tværs af platforme

Besøg seneste 30 dage
30.576
Nyhedsbrevsmodtagere
6.109
Podcast downloads seneste 12 mdr.
3.000

“Virksomheders arbejde med CSR og bæredygtighed eksploderer i disse år, drevet af ny regulering fra især EU og stigende forventninger fra den finansielle sektor, medarbejdere og kunder. Aldrig har så mange virksomheder søgt bæredygtighedsmedarbejdere som nu, og aldrig har så mange virksomheder forsøgt at kommunikere sine tilbud til markedet med plusord fra bæredygtighedsfeltet. Til et stadig mere skeptisk modtagerfelt.”

Eva Harpøth Skjoldborg
Redaktør, CSR.dk

Kontakt teamet