Forum for bæredygtig forretning

Kom tættere på bæredygtighedschefer, CSR-ansvarlige, forretningsudviklere, investorer, potentielle kunder og medarbejdere med CSR.dk's medieplatform

Udpluk af kunder på CSR.dk

Effektiv videnplatform for CSR og bæredygtighed

CSR.dk vil gøre virksomhederne bedre til at spille – og vinde – på den bæredygtige bane. CSR.dk er for alle, der vil have eller give indsigt og viden om arbejdet med bæredygtighed og CSR. Vi vil bruges til inspiration, overblik og forståelse. Vi vil motivere virksomheder til at tænke bæredygtigt. Det vil vi gøre gennem en inspirerende online platform, hvor vi side om side med medlemmer og virksomheder deler viden og tendenser.

CSR.dk's platform består af en onlineportal, et nyhedsbrev, en podcast 
 

Alle priser på dette site er ekskl. moms.

“CSR.dk er baseret på en model med løbende samspil mellem redaktion, partnere og medlemmer. Alle kan bidrage aktivt med indhold og erfaringer, og på den måde være en indsigtsfuld vidensressource i processen med at udvikle CSR.dk til en stærk videnplatform”

Per Christensen
Community Manager, CSR.dk
Workcation
Workcation

“For Toyota Material Handling er det vigtigt at være tilstede og top of mind hos beslutningstagere i vores målgruppe. Derfor har vi gennem flere år været partnere på CSR.dk & SCM.dk. Partnerskabet yder en effektiv support, der hjælper med publicering i travle perioder. Det er en unik mulighed for at få taletid via kontinuerlig publicering af events, artikler og cases.”

Kathrine Søndergaard
Marketing and Communications Coordinator, Toyota Material Handling

CSR.dk's målgruppeunivers

Ram en dedikeret målgruppe på tværs af platforme

Besøg seneste 30 dage
37.887
Nyhedsbrevsmodtagere
5.887
Podcast downloads seneste 12 mdr.
3.000

“Virksomheders arbejde med CSR og bæredygtighed eksploderer i disse år, drevet af ny regulering fra især EU og stigende forventninger fra den finansielle sektor, medarbejdere og kunder. Aldrig har så mange virksomheder søgt bæredygtighedsmedarbejdere som nu, og aldrig har så mange virksomheder forsøgt at kommunikere sine tilbud til markedet med plusord fra bæredygtighedsfeltet. Til et stadig mere skeptisk modtagerfelt.”

Eva Harpøth Skjoldborg
Redaktør, CSR.dk

Kontakt teamet